Skip to Content Contact Us

"מגורשת מגורשת מגורשת "

 לילה אחד היא קמה לשירותים וראתה את הטלפון שלו מהבהב. היא התקרבה למסך וחשכו עיניה.

עשרות הודעות מרונית אשתו של החבר הכי טוב שלו. היא לא ראתה את תוכן ההודעות.

בערב למחרת היא נעמדה מאחוריו כאשר ישב על הספה, וקלטה את הסיסמא למכשיר שלו.

היא המתינה עד שיירדם ונכנסה לעמקי התכתובות שלו בווצאפ.

10 דקות לקח לה רק כדי לגלול לתחילת הצ'אט.

5 שנים של רומן סוער עם האישה של החבר הכי טוב שלו. זו שהתיימרה להיות חברתה הטובה.

הם עשו סקס בכל מקום אפשרי, תמונות עירום משותפות בכל הצימרים הכי שווים בארץ.

פתאום חלקי הפאזל החלו להתחבר לה. הודעות אהבה באותו הנוסח, תמונות שלה עם סטים של הלבשה תחתונה בדיוק כמו שקנה גם לה. הוא פשוט קנה את אותו הדבר פעמיים.

פתאום היא נזכרה באיזו פעם שהחליפה סט הלבשה תחתונה שקנה לה והמוכרת שאלה אותה אם הסט השני היה עליה טוב.

רק עכשיו היא הבינה שהשני שהופיע בחשבונית היה מיועד לרונית.

היא לא התאפקה ובבוקר היא ביקשה ממנו להתגרש. הוא התחנן על נפשו והבטיח להפסיק את הרומן מיד. אבל מבחינתה הרכבת כבר יצאה מהתחנה. הוא הפך להיות אוויר בשבילה. אבל הוא לא וויתר, חיזר, התחנן, הסכים ללכת לטיפול זוגי.

ככל שהיא התרחקה יותר, כך הוא נלחם עליה. הוא הפך להיות אובססיבי. אבל היא כבר לא הייתה שם. נענתה להצעה מפתה שקיבלה מקולגה בעבודה שחיזר אחריה כבר תקופה והחלה לנהל אתו רומן מרגש.

כעבור מספר חודשים היא ביקשה שוב להתגרש. "על גופתי המתה" הוא השיב. אני אכנס לכלא ולא אשחרר אותך. אני רוצה שנפרד ביפה, בלי מלחמות היא ביקשה.

ואז הוא שלף לה דו"ח חקירה מפורט שחשף את הרומן שנרקם בינה לבין הקולגה מהעבודה. עשרות שעות מעקב, תמונות בכל מיני מקומות ותיאורים מפורטים של בילויים משותפים.

יכולת לשאול, הייתי מספרת לך. היא השיבה בקור רוח. לא היית צריך להוציא כל כך הרבה כסף על חוקר.

בבוקר שלמחרת היא הגיעה אלי בהתקף חרדה. מה אעשה היא שאלה הוא ייקח לי את הכל. שאלתי אותה מה היא חוששת שייקח. את הבית ואת כל מה שחסכנו. היא השיבה. ממש לא השבתי לה. הדבר היחיד שהוא יכול "לקחת ממך" זה את הכתובה ומזונות אישה. הוא רשם לי בכתובה רק 18,000 ₪ הקמצן.

לאחר שבוע הוא כבר הודיע לה שפתח תיק בבית הדין הרבני. היא חזרה אלי חיוורת. חייכתי לעצמי ואמרתי לה. זה הדבר הכי טוב שיכול היה לקרות לך.

הגענו לדיון הראשון בבית הדין הרבני, עורך הדין שלו אמר שיש המון רכוש שצריך לחלק. הדיין שאל אם הלקוחה שלי מסכימה להתגרש. השבתי בחיוב. עורך הדין שלו קפץ ואמר, יש לה מאהב היא אישה מורדת, בוגדת נואפת, הינה יש לי הוכחות וניפנף בתמונות שלה מתנשקת עם הקולגה בתוך מכונית. אם כך אמר הדיין, חייבים לסדר את הגט כמה שיותר מהר.

הקצפנו מהר את אח שלה כדי שיהיה עד, ואבא שלו שחיכה בחוץ נכנס איתנו לבירור השמות.

בתוך שעתיים כבר היינו אחרי.

עכשיו ניתן לשוחח ברוגע על חלוקת הרכוש, אמרתי לעורך הדין שלו.

5 עובדות חשובות על בגידה

  1. בגידה לא קורת בחלל ריק. היא מזדחלת לתוך חיי הנישואין רק כאשר נפער חלל שלתוכו היא יכולה לחדור.
  2. אם בגדו בכם, אל תאשימו רק את בן הזוג שבגד. תעשו בדק בית טוב טוב עם עצמכם. קחו אחריות. אני כמובן לא מצדיקה בגידה, אבל אני כן מעודדת לקיחת אחריות.
  3. אם אתם בגדתם, קחו גם אתם אחריות על התוצאה שמביאה איתה הבגידה. אל תבגדי ותדרשי את כתובתך. סביר להניח שלא תקבלי.
  4. בגידה לא גורמת להפסיק לאהוב. אבל לרוב היא גורמת להפסיק להאמין. לכן אם הנישואין חוו בגידה, זה לא אומר שהם חייבים להסתיים.
  5. אבל אם בחרתם לסלוח- תסלחו עד הסוף. אל תעזו "לחפור" במעשה הבגידה עוד ועוד.

 שבת שלום.

אולי יעניין אותך גם

אהבת נעורים

אני אומנם חווה סיפוק אדיר מלהציל משפחות מתופת ההליך המשפטי, אבל אם זה לא עובד אז זה לא עובד. ואז הכללים משתנים ולרוב גם התחפושת

מיומנה של עו"ד משפחה בחופשת לידה

ב-24.2 כרמל הואילה בטובה לכבד אותנו בנוכחותה. בדיוק ביום ההולדת של אבא שלה, ובדיוק שבועיים לפני יום ההולדת שלי. ימי הולדת בצל המשבר. אז חגגתי

שלדים בארון

# קובי ועופרי קובי הגיע לפגישת הייעוץ עם סנדלי שורש וחולצת טריקו עם הדפס דהוי של חגיגות חג הקטיף בקיבוץ. הוא המזכיר הראשי והנערץ של

חשבון נפש לשנה שהייתה לי

חשבון נפש לשנה שהייתה לי לכבוד יום הכיפורים, בחרתי להקדיש את הטור כדי להביט לאחור על השנה שהייתה לי. אני מאמינה בכל ליבי שהכל קורה

מכתב לעולם הבא

הכתבה ב"עובדה" עם שירה איסקוב שניצלה מתופת בעלה האלים, גרמה לי זעזוע כואב. אני בטוחה שהיא הצליחה לגעת בכל אחד מאיתנו. באותה אישה שחווה יום

במקום שאין אנשים השתדל להיות איש

בגיל 55 אמיר הגיע לפסגה, הוא היה נשוי ואב ל-3 ילדים, עורך דין מצליח ובעליו של משרד יוקרתי שהעסיק 10 עובדים שכירים ועסקים רבים נוספים.

ווטסאפ
Back top top