Skip to Content Contact Us

בובה על חוט

מיטל ודותן הכירו כשהיא הייתה תלמידת כיתה י׳ בת 16 והוא היה קצין בן 23 בשירות קבע.

הם הכירו במועדון ריקודים באחד הקיבוצים בצפון ומיד עם שחרורה של מיטל מהצבא, הם נישאו. מהיום הראשון הוריה של מיטל התנגדו לקשר ולא התאמצו להסתיר את התנגדותם.

כאשר נולדו הילדים, אמא של מיטל הצליחה לרכך קצת את האב ולשכנע אותו להיות בקשר עם הנכדים.

במשך כל 10 שנות הנישואין קיבל דותן ממשפחתה של מיטל יחס קר וביקורתי.

כעבור 10 שנות נישואין מיטל קלטה הודעת וואצפ חשודה שגרמה לדותן להודות שהוא מעד באופן חד פעמי וקיים יחסים עם חיילת בבסיס.

מיטל התרסקה ונסעה עם הילדים להירגע בבית הוריה שבצפון.

למרות שבשלב הזה למיטל לא הייתה שום כוונה להיפרד, לאבא שלה היו תוכניות אחרות והוא ניצל את מצבה הנפשי הקשה, כדי לבנות תשתית לגירושין.

במשך 3 ימים הוא שטף את מוחה כנגד דותן. הוא תמרן את תודעתה והזכיר לה אירועים מהעבר, תוך שהוא מוציא אותם מהקשרם כדי ליצר חשד שדותן מסתיר מידע אודות הכנסותיו ומבריח כספים לטובת נשים אחרות. הוא שכנע אותה שמה שדותן מספר לה בקשר לתפקיד שלו בצבא, רחוק מלהיות אמיתי ושיש לו ראיות לגבי רומנים רבים שהוא ניהל עם נשים בבסיס.

מיטל חזרה הביתה מוצפת וביקשה פסק זמן.

את השירות שלי, שכר עבור מיטל אבא שלה. הוא פנה אלי בשמה וביקש לתאם לה פגישת ייעוץ.

הוא כמובן הגיע איתה לפגישה ובידו קלסר מסודר עם חוצצים צבעוניים, לכל צבע נושא אחר; חשבונות בנק, זכויות פנסיוניות, תלושי שכר וכדומה.

זהר, אנחנו חייבים אותך יש לנו עסק עם נוכל הוא אמר לי. דותן חושב שאם הם הולכים לגישור ביחד הוא יצליח להפעיל על המגשרת את קסמיו וככה הוא יצליח לגנוב את הבת שלי, אבל אני יודע על כל ההברחות שלו.

מהרגע שהיא הכירה אותו משהו באינטואיציה שלי אמר לי שהוא שקרן ושבסוף היא עוד תצטער על זה.

אנחנו כמובן תומכים בה ונממן את כל מה שהיא צריכה, כדי שהפרידה תהיה חלקה.

חיים עבר איתי על כל המסמכים שאסף אודות דותן וביקש ממני להוציא כבר עכשיו צווים לגילוי מסמכים כדי לאתר את כל הנכסים שהוא מסתיר.

חיים הראה לי תדפיסי תנועות בנק שעל גביהם סומנו במרקר צהוב משיכות מזומן ומשיכות שיקים ולידם כתב בכתב יד "הברחות כספים".

לאחר מכן הוא הציג תלושי שכר של משרד הביטחון ופירוט כרטיסי אשראי.

הקשבתי לדבריו של חיים בתשומת לב רבה, אבל עיון במסמכים לא תמך ולו במעט בגרסתו הקיצונית שניסה האב לייצר ביחס להתנהלותו של דותן.

גם תנועות החשבון וגם תדפיסי האשראי, לא הצביעו על שום התנהלות חריגה מעבר למה שמקובל במשקי בית דומים.

כשסיים חיים לפרוש את משנתו לגבי החיים הכפולים (לכאורה) שניהל דותן תחת אפה של מיטל, הוא הוסיף ואמר "אנחנו תומכים בה בכל מה שהיא צריכה וגם נשלם את שכר הטרחה שלך, אבל הוא חייב לשלם על כל מה שהוא עשה לבת שלי".

בכל אותן דקות ארוכות שבהן חיים הציג לי את המסמכים מיטל שתקה.

Ballet,dancer,as,puppet,dancing,over,white,background

פניתי אליה ושאלתי אותה באיזה שלב הם בגישור. היא אמרה שיש כבר הסכם ושאבא לא מוכן שאחתום עליו כי הוא הסכם לא שוויוני והמגשרת בוודאי מנסה לדפוק אותי.

ביקשתי לעבור על ההסכם. הוראותיו נראו הוגנות ואפילו נטו לטובת מיטל. תשלומי המזונות היו הוגנים, חלוקת הזמנים הייתה שווה, ודותן עשה וויתורים משמעותיים.

החתמתי את מיטל על ייפוי כוח והבטחתי לחיים שאטפל בביתו היטב.

למחרת חיים העביר לי את מלוא שכר טרחה וביקש לוודא שהבנתי שיש לנו עסק עם תחמן נוכל ושקרן שכל ייעודו בחיים הוא להבריח כספים מהבת שלו ולנהל רומנים עם נשים אחרות בזמן שהיא מטפלת בילדים.

ביקשתי להזכיר לו שמי שחתמה לי על ייפוי כוח זו מיטל ושאני מתחייבת לייצג אותה נאמנה.

זימנתי אותה לפגישה לבד.

לא עברו 2 דקות מתחילת הפגישה והיא התפרצה בבכי קורע לב.

היא אמרה שאבא חיים המתין בקוצר רוח לגירושין שלהם רק כדי לומר לה: "אמרתי לך".

שאלתי אותה אם יש סיכוי לשלום בית והיא אמרה שהיא בטוחה שהם יכולים להיות החברים הכי טובים לאחר הגירושין.

אמרתי לה שאני בטוחה שזה יקרה אבל בתנאי שאבא חיים יוצא מהתמונה. היא הביטה אלי בחשש ואמרה שכמו כל דבר בחיים, כשהוא משלם הוא מצפה גם להחליט.

ככה הוא החליט איפה נגור (כי הוא שילם את שכר הדירה), ככה הוא החליט איפה אני אלמד (כי הוא שילם את שכר הלימוד) וככה הוא יחליט גם איך יראה הליך הגירושין שלי (כי הוא שילם את שכר הטרחה שלך).

אמרתי לה שזה בכלל לא מעניין אותי מי שילם לי, החוק מחייב אותי להיות נאמנה רק כלפיה וכך יהיה.

הרגשתי אנחת רווחה ממנה.

עברנו ביחד על טיוטת ההסכם ששלחה לי המגשרת וכתבנו ביחד הערות קונקרטיות.

כשסיימנו את הפגישה, חייגתי למגשרת וביקשתי ממנה לספר לי על התנהלותו של דותן מול מיטל. היא אמרה לי שהוא נוהג בג'נטלמניות ומסכים לכל הצעה.

ביקשתי ממנה לראות מסמכים עדכניים של הכנסותיו, זכויותיו ודפי החשבון ולמחרת כבר קיבלתי מייל מסודר עם כל המסמכים שדרשתי.

חיים התקשר אלי ודרש לדעת מתי אני מגישה לבית המשפט בקשה לצו לגילוי מסמכים וצו עיקול על החשבון של דותן.

אמרתי לו שאין לי כוונה לשתף פעולה עם הסערה שהוא מחולל בכוס מים ושמעכשיו האינפורמציה תועבר אליו דרך מיטל בלבד. הזכרתי לו שיש לי חיסיון עו"ד-לקוח ושאין בכוונתי להפר אותו.

חיים השתגע ובערב קיבלתי ״מכתב פיטורין״. חיים פיטר אותי מתפקידי כמייצגת של מיטל. התקשרתי למיטל והיא אמרה לי שאין לה מושג מכלום ושאם זה תלוי בה היא הייתה שמחה לפטר את חיים מתפקידו כאבא שלה.

השבוע מיטל, דותן והמגשרת התייצבו בבית המשפט כדי לאשרר את ההסכם שמפרט תוכנית הורית משותפת וכולל מנגנון מסודר של הוצאות הילדים, מתווה של הדרכה הורית כדי לייצר תקשורת טובה עבור הילדים וחלוקת זמנים שתואמת את גילם ואת סדר יומם.

מוסר השכל: אם מישהו חצה את הגבולות שלכם זה רק כי פתחתם לו חריץ לחצות אותם. תדאגו שהגבולות יסומנו בצורה ברורה, גם אם מדובר בהורה שלכם.

תגיות קשורות:

אולי יעניין אותך גם

מפלצת מקטינה

לורד ועידן 3 ילדים. ורד תמרנה בין הבית לקריירה באופן מושלם. היא מנהלת משאבי אנוש בחברת הייטק גדולה, אחראית על מאות עובדים ובדרך פלא מצליחה

אהבה בשחקים

זהו זהר, אני מוכן. זו הייתה שיחת הטלפון שקיבלתי מיוסי. מוכן למה. לא ממש הבנתי. (אנקדוטה: מה שיפה בלקוחות שלי (ואולי גם בי) זה שברור

עץ במבוק

השבוע החלטתי שאני לא כותבת סיפור לשבת. שוחחתי עם גיא והצטדקתי בפניו, כאילו ביקשתי את אישורו לחרוג ממנהגי ומההתמדה השבועית שלי כבר יותר מ-5 שנים

ג'ולין

בגידה היא לא הסיבה לפירוק הנישואין. היא תופעת לוואי לשחיקתם. כמו סרטן אלים שמתפשט לכל תא במערכת היחסים. כמו על הסרטן, גם על הבגידה ניתן

חוזה בלתי נראה

בכל פעם שאני מתלוננת על גיא בפני הפסיכולוג שלי, יש לו תמיד את אותה התשובה: "מה שיפה אצל גיא זה שהוא לא מכר לך סיפורים,

אלוהי המוסר

בג״צ הבוגדת העלה לכותרות את מקומה של שאלת האשם בגירושין. כלומר עד כמה ראוי שבית המשפט ייתן משקל למשל לאשמה מינית של אחד מבני הזוג

ווטסאפ
Back top top