Skip to Content Contact Us

ילד מחוץ לנישואין

ילד מחוץ לנישואין

יוסי היה עו"ד מצליח, הוא גם אהב את דנה ואת הילדים. הם חיו חיי מותרות, נסעו לחופשות בארץ ובחו"ל ונהנו מרווחה כלכלית.

דנה, שהייתה עובדת סוציאלית, הגיעה לביקור בית אצל קשישה חסויה וכשסיימה את הביקור קלטה את יוסי יוצא מאחד הבלוקים שממול, עם מיכל – המתמחה שצעירה ממנו ב-20 שנה.

דנה הרגישה שהיא עומדת לחטוף התקף לב, הצליחה בקושי לחצות את הכביש הסואן של השכונה הצפופה והתייצבה ליוסי מול העיניים.

יוסי, שכל מה שהוא רוצה כרגע זה למצוא תירוץ הולם לסיטואציה, אמר לה שהוא נפגש פה עם מיכל כבר במשך חצי שנה ושהדבר שהוא הכי רוצה בעולם עכשיו זה שהיא תסלח לו.

דנה, שהופתעה מהכנות, הסיטה מבטה למיכל, שהסתבר שהייתה מאוהבת ביוסי עד מעל הראש, וקלטה שהיא בורחת תוך שהיא ממררת בבכי. הוא התחנן על נפשו שתיתן לו הזדמנות נוספת והבטיח לנתק עם מיכל כל קשר ולסיים את העסקתה.

יוסי, אכן פיטר את מיכל, לא לפני שהוא נותן לה "דמי השתקה" מכובדים כדי שלא תתבע אותו על כך שניצל את יחסי המרות בניהם כדי לספק את תאוותו המינית.

אבל כעבור 3 חודשים דנה תפסה אותו שוב, עם אותה מיכל. היא קראה תכתובת ווצאפ שבה מפורטות חוויות מהשעות הקסומות שבילו ביחד אתמול.

ואז הוא אמר שהיא צודקת שהוא מצטער ושזו הייתה פגישת פרידה ושאין סיכוי שיפגשו שוב.

אבל הפעם דנה לא הסכימה לסלוח כל כך מהר. היא דרשה מיוסי לעזוב את הבית באופן מידי שאם לא כן היא תטען שהרביץ לה ותוציא נגדו צו הרחקה.

בלית ברירה, הוא מצא לו דירה קטנה מרוהטת. דנה ידעה שנקודת החולשה שלו היא הילדים. הוא הסכים לספוג מדנה התנהגות אלימה, התפרצויות זעם, דיכאונות ומצבי רוח קיצוניים, כל עוד הילדים נשמרים.

בשבועיים הראשונים דנה אסרה על הילדים ליצור אתו כל קשר. לאחר מכן היא אישרה פגישה של שעה פעם בשבוע. היא כתבה לו בפירוש שאם יעז להתקרב הביתה היא תעליל שתקף אותה, ואם יעז ליצור קשר עם הילדים מעבר לזמן שהקציבה, היא תדאג להראות להם את צילומי המסך של ההודעות שלו עם מיכל, הודעות שמכילות תמונות ותיאורים מפורטים של אקטים מיניים מקוריים.

כעבור 3 חודשים שבהם יוסי מהלך בעולם כשבר כלי, מתחנן לדנה שתחזיר אותו הביתה, מבטיח שלא יסיט את מבטו לכיוונה של אף אחת אחרת לעולם, דנה הסכימה לחזרתו בתנאי שחותם על הסכם.

5 סעיפים בלבד היו בהסכם:

במקרה של כל אחד מהמקרים המפורטים להלן דנה תהא זכאית לפיצוי המוסכם שיהווה תוספת לסכומי חלוקת הרכוש המשותף בחלקים שווים:

  1. בכל מקרה שבו תדבק דנה במחלת מין מכל סוג שהוא, בנוסף למחצית הרכוש, דנה תקבל פיצוי בסך מיליון שקלים. דנה פטורה מההוכחה שיוסי הוא זה שהדביק אותה.
  2. במידה ויוסי ייתפס מנהל קשר כלשהו (מיני/חברי) עם אישה אחרת, יפצה את דנה בסך של מיליון שקלים.
  3. במידה וליוסי ייוולד ילד/ה מחוץ לנישואין, דנה תהא זכאית לפיצוי בסך מיליון שקלים.
  4. יוסי מתחייב לחזור הביתה בכל יום עד השעה 17:00. לאחר 10 הפרות, דנה זכאית להפעיל את ההסכם ולקבל פיצוי בסך 50,000 ₪ בגין כל איחור.
  5. יובהר, כי סכומי הפיצויים המפורטים בהסכם מהווים תוספת למחצית הרכוש המשותף שיתקבל לידי דנה במסגרת חלוקת הרכוש. בנוסף לכך, סעיפי ההסכם מצטברים ואינם גורעים אחד מהשני. לדוגמא – אם דנה תדבק במחלת מין ויוסי ייתפס מנהל קשר דנה תהא זכאית ל-2 מיליון שקלים.

יוסי שהיה שבר כלי מהניתוק מילדיו, הסכים מיד לחתום על ההסכם.

כך חלפו להם באושר 5 שנים, הנישואין של השניים השתקמו ולא הוזכרה אפילו מילה אחת בקשר להסכם. יוסי מילא בדבקות אחר ההוראה לחזור הביתה כל יום עד השעה 17:00 ולמרות שההפחתה המשמעותית בשעות העבודה הורידה את הכנסתו משמעותית, הוא שמח בחלקו.

אבל אז דנה, הודיעה ליוסי שהיא מעוניינת להתגרש. שכבר שנה שהיא מנהלת רומן עם מנהל אגף הרווחה בעירייה.

יוסי נשבר והכריז על מלחמת עולם. הוא הסית את הילדים, עד שלא הסכימו לקיים איתה כל קשר. אבל דנה לא נותרה חייבת, עברה לגור עם המאהב וסיכלה כל ניסיון לסיים את הנישואין בהסכם וסירבה לכל שיתוף פעולה על מנת לסדר את הגט.

בינתיים מיכל (המתמחה הצעירה) חזרה לחייו של יוסי והאהבה ניצתה כמו אש בשדה קוצים.

יוסי לא ידע את עצמו מרוב אושר ונענה לבקשתה לילד משותף. לברית של הילד דנה הגיעה, מלווה בבן הזוג מנהל האגף, ובמקום שיק, היא שמה במעטפה את ההסכם הג'נטלמני שנחתם על יוסי בעת מצוקה.

כאשר פתחו יוסי ומיכל את המתנות, הוא גילה לתדהמתו את הסעיף שקובע שבמידה ויהיה לו ילד מחוץ לנישואין, תהיה דנה זכאית לפיצוי בסך מיליון שקלים.

Knitted,toy.,newlyweds,bears.,toy,for,children

יוסי הגיע אלי כשבידו ההסכם וכתב תביעה לאכיפתו.  

הגשנו כתב הגנה ודרשנו לבטל ההסכם. צרפנו את ההודעות שדנה שלחה ליוסי בזמן שהרחיקה אותו מהבית ומהילדים, את האיומים בדבר הגשת תלונות שווא והרחקה וטענו שיוסי חתם על ההסכם כתוצאה מעושק, כפייה איומים ותוך שדנה ניצלה את מצוקתו.

צרפנו גם את המכתבים שכתב לה ובהם הוא מתחנן בפניה לסיים את הנישואין בהסכם הוגן המחלק את הרכוש בחלקים שווים.

צרפנו גם את הזימונים לבית הדין הרבני, לסידור גט, מהם התעלמה. ואת החלטות בית הדין, אשר מתריעות בפני נקיטת סנקציות אכיפה ביחס לסידור הגט.

עורכת הדין של דנה יצרה איתי קשר מיד לאחר הגשת כתב ההגנה, היא אמרה שיש על מה לדבר ודנה מוכנה לרדת ממיליון ₪. סירבתי בנימוס.

להליך ההוכחות דנה זימנה לעדות את השותף של יוסי שידע על "דמי ההשתקה" ששולמו למיכל, וניסתה בכל דרך להכפיש את שמו של יוסי. אבל היא החטיאה את חובתה להוכיח כי יוסי חתם על ההסכם מתוך רצון חופשי.

היא גם לא נתנה שום מענה לטענה ולפיה מדובר בהסכם ג'נטלמני אשר בתי המשפט נמנעים מלאכוף את תנאיו.

בסופו של דבר השופטת נאלצה לפסוק, כי דנה התנהלה בחוסר תום לב קיצוני גם בעת עריכת ההסכם והחתמתו של יוסי וגם לאחר הפרידה. בנוסף נפסק כי חתימתו של יוסי על ההסכם נעשתה כתוצאה מעושק כפייה, איומים ותוך שהוכח כי הוא לא נחתם מתוך רצון חופשי. תביעתה של דנה נדחתה והיא נאלצה לשלם ליוסי פיצויים.

 

אולי יעניין אותך גם

נעלי עקב

בזמן האחרון קיבלתי אינספור הודעות "בפרטי" מדוע הפסקתי עם "תמונות המעלית". התשובה היא – נעלי עקב. אני לא אוהבת את עצמי בלי נעלי עקב ולכן

כישלון מפואר

במהלך החג אני והאחים שלי ישבנו לקפה עם ערן, חבר של אבא שלנו מקורס חובלים. מה שריגש אותי בשיחה, זה לא מה שערן סיפר עליו

קודם כל תרגעי

קודם כל תרגעי אתמול היה המבחן האחרון בתואר. יצאתי ממנו מותשת בין היתר כי הוא היה בקורס בנושא מבחנים בהלכה ומוסר.  משם הלכתי ישר לעשות

"מגורשת מגורשת מגורשת "

 לילה אחד היא קמה לשירותים וראתה את הטלפון שלו מהבהב. היא התקרבה למסך וחשכו עיניה. עשרות הודעות מרונית אשתו של החבר הכי טוב שלו. היא

ניכור הורי

זה לא סוד שצמד המילים "ניכור הורי" וכל מה שקשור בו, גורם לי חלחלה. שטיפות מוח של הורה אחד כנגד ההורה השני, הם לטעמי לא

אבא פדופיל

רונן פתח את פגישת הזום שלנו במשפט: "את הניסיון האחרון שלי, לפני שאני מוותר על הילדים שלי". ביקשתי ממנו להתחיל מההתחלה. הוא אמר לי אני

ווטסאפ
Back top top